1. De software industrie begrijpen: de levensloop van een oplossing - http://www.xead.nl/de-software-industrie-begrijpen-de-levensloop-van-een-oplossing
2. De software industrie begrijpen: de steigers van een oplossing - http://www.xead.nl/de-software-industrie-begrijpen-de-steigers-van-een-oplossing
3. Technische oplossingen begrijpen: de ‘omgeving’ - http://www.xead.nl/technische-oplossingen-begrijpen-de-omgeving
4. Technische oplossingen begrijpen: de ‘database’ - http://www.xead.nl/technische-oplossingen-begrijpen-de-database
5. Technische oplossingen begrijpen: de ‘applicatie server’ - http://www.xead.nl/technische-oplossingen-begrijpen-de-applicatie-server
6. Technische oplossingen begrijpen: de ‘platform’ technologieën - http://www.xead.nl/technische-oplossingen-begrijpen-de-platform-technologieen
7. Computer psychologie: informatieverwerking begrijpen - http://www.xead.nl/computer-psychologie-informatieverwerking-begrijpen
8. Computer psychologie: het werkgeheugen begrijpen - http://www.xead.nl/computer-psychologie-het-werkgeheugen-begrijpen
9. Computer psychologie: het besturingssysteem begrijpen - http://www.xead.nl/computer-psychologie-het-besturingssysteem-begrijpen
10. Programma’s begrijpen: de basis uitgelegd - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-de-basis-uitgelegd
11. Programma’s begrijpen: denken in pseudo code - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-denken-in-pseudo-code
12. Programma’s begrijpen: de programmeertaal - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-de-programmeertaal
13. Meer over programmeertalen: De tien talen in de software industrie - http://www.xead.nl/meer-over-prgrammeertalen-de-tien-talen-in-de-software-industrie
14. Programma’s begrijpen: Data structuren verder uitgelegd - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-data-structuren-verder-uitgelegd
15. Programma’s begrijpen: Speciale data structuren - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-speciale-data-structuren
16. Programma’s begrijpen: Condities gebruiken voor verwerking - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-condities-gebruiken-voor-verwerking
17. Programma’s begrijpen: Lussen gebruiken voor verwerking - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-lussen-gebruiken-voor-verwerking
18. Programma’s ontwerpen: De zes soorten programma’s - http://www.xead.nl/programmas-ontwerpen-de-zes-soorten-programmas
19. Programma’s ontwerpen: Een service ontwerpen - http://www.xead.nl/programmas-ontwerpen-een-service-ontwerpen
20. Programma’s ontwerpen: Een applicatie ontwerpen - http://www.xead.nl/programmas-ontwerpen-een-applicatie-ontwerpen
21. Programma’s ontwerpen: De speeltuin ontdekken - http://www.xead.nl/programmas-ontwerpen-de-speeltuin-ontdekken
22. Programma’s ontwerpen: De notatie van stroomdiagrammen - http://www.xead.nl/programmas-ontwerpen-de-notatie-van-stroomdiagrammen
23. Technische oplossingen begrijpen: De web-server uitgelegd - http://www.xead.nl/technische-oplossingen-begrijpen-de-web-server-uitgelegd
24. Programma’s begrijpen: Bestanden en hun formaten uitgelegd - http://www.xead.nl/programmas-begrijpen-bestanden-en-hun-formaten-uitgelegd
25. Computer psychologie: Bestandssystemen begrijpen - http://www.xead.nl/computer-psychologie-bestandssystemen-begrijpen
26. Computer psychologie: Netwerken begrijpen - http://www.xead.nl/computer-psychologie-netwerken-begrijpen
27. De oplossing vormgeven: Data structuren ontdekken in de informatiebron - http://www.xead.nl/de-oplossing-vormgeven-data-structuren-ontdekken-in-de-informatiebron
28. De oplossing vormgeven: Het datamodel converteren naar technisch ontwerp - http://www.xead.nl/de-oplossing-vormgeven-het-datamodel-converteren-naar-technisch-ontwerp
29. Programma’s ontwerpen: Veiligheid als principe - http://www.xead.nl/programmas-ontwerpen-veiligheid-als-principe
30. Applicaties ontwerpen: Een begin in interaction design - http://www.xead.nl/applicaties-ontwerpen-een-begin-in-interaction-design
31. Applicaties ontwerpen: De techniek voor interactieve applicaties - http://www.xead.nl/applicaties-ontwerpen-de-techniek-voor-interactieve-applicaties
32. Private Cloud Computing - http://www.xead.nl/private-cloud-computing
33. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 1 - http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-1
32. Private Cloud Computing - http://www.xead.nl/private-cloud-computing
33. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 1 - http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-1
34. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 2 - http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-2
35. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 3 - http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-3
36. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 4
http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-4
37. Programmeren als filosofie: Een passie, een hobby, een levensbeschouwing - http://www.xead.nl/programmeren-als-filosofie
38. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 1 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-1
39. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 2 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-2
40. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 3 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-3
41. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 4 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-4
42. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 5 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-5
43. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 6 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-6
44. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 7 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-7
45. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 8 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-8
46. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 9 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-9
47. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 10 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-10
48. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 11 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-11
49. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 12 - Genummerde lijstjes - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-12-genummerde-lijstjes
50. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 13: Lijstjes met labels - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-13-lijstjes-met-labels
51. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 14: Objecten en methoden - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-14-objecten-en-methoden
52. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 15: Tekenreeksen begrijpen - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-15-tekenreeksen-begrijpen
53. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 16: Lussen met lijstjes - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-16-lussen-met-lijstjes
54. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 17: Van Tolkien naar Tolk - De Interpreter - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-17-van-tolkien-naar-tolk---de-interpreter
55. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 18: Vechten met variabelen - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-18-vechten-met-variabelen
56. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 19: Functies als wapens - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-19-functies-als-wapen
57. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 20: Het magische schild Try-Catch - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-20-het-magsiche-schild-try-catch
58. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 21: Lijstjes in lijstjes; Bomen te hulp! - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-21-lijstjes-in-lijstjes-bomen-te-hulp
59. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 22: Lussen met objecten - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-22-lussen-met-objecten
60. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 23: Objecten versus Objecten - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-23-objecten-versus-objecten
61. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 24: Stijl en zo 1 - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-24-stijl-en-zo-1
62. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 25: Stijl en zo 2 - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-25-stijl-en-zo-2
63. Oplossingen Ontwerpen: De 5 zuilen van bedrijfsapplicaties - http://plazilla.com/oplossingen-ontwerpen-de-5-zuilen-van-bedrijfsapplicaties
64. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 1 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-1
65. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 2 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-2
66. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 3 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-3
67. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 4 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-4
68. Een korte historie van integratie in de ICT - http://plazilla.com/een-korte-historie-van-integratie-in-de-ict
69. MVC Workshop: Een model ontwerpen - http://plazilla.com/mvc-workshop-een-model-ontwerpen
70. MVC Workshop: Een controller ontwerpen - http://plazilla.com/mvc-workshop-een-controller-ontwerpen
35. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 3 - http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-3
36. Praktische informatica: De basisvaardigheden voor database ontwerpers - Deel 4
http://www.xead.nl/praktische-informatica-de-basisvaardigheden-voor-database-ontwerpers---deel-4
37. Programmeren als filosofie: Een passie, een hobby, een levensbeschouwing - http://www.xead.nl/programmeren-als-filosofie
38. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 1 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-1
39. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 2 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-2
40. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 3 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-3
41. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 4 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-4
42. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 5 - http://www.xead.nl/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-5
43. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 6 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-6
44. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 7 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-7
45. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 8 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-8
46. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 9 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-9
47. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 10 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-10
48. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 11 - http://programmeren.plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-11
49. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 12 - Genummerde lijstjes - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-12-genummerde-lijstjes
50. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 13: Lijstjes met labels - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-13-lijstjes-met-labels
51. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 14: Objecten en methoden - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-14-objecten-en-methoden
52. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 15: Tekenreeksen begrijpen - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-15-tekenreeksen-begrijpen
53. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 16: Lussen met lijstjes - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-16-lussen-met-lijstjes
54. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 17: Van Tolkien naar Tolk - De Interpreter - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-17-van-tolkien-naar-tolk---de-interpreter
55. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 18: Vechten met variabelen - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-18-vechten-met-variabelen
56. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 19: Functies als wapens - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-19-functies-als-wapen
57. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 20: Het magische schild Try-Catch - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-20-het-magsiche-schild-try-catch
58. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 21: Lijstjes in lijstjes; Bomen te hulp! - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-21-lijstjes-in-lijstjes-bomen-te-hulp
59. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 22: Lussen met objecten - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-22-lussen-met-objecten
60. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 23: Objecten versus Objecten - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-23-objecten-versus-objecten
61. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 24: Stijl en zo 1 - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-24-stijl-en-zo-1
62. JavaScript voor mensen, hobbits en elven - Deel 25: Stijl en zo 2 - http://plazilla.com/javascript-voor-mensen-hobbits-en-elven---deel-25-stijl-en-zo-2
63. Oplossingen Ontwerpen: De 5 zuilen van bedrijfsapplicaties - http://plazilla.com/oplossingen-ontwerpen-de-5-zuilen-van-bedrijfsapplicaties
64. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 1 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-1
65. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 2 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-2
66. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 3 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-3
67. Ontwerpen als vaardigheid: Van hobbyist naar professional 4 - http://plazilla.com/ontwerpen-als-vaardigheid-van-hobbyist-naar-professional-4
68. Een korte historie van integratie in de ICT - http://plazilla.com/een-korte-historie-van-integratie-in-de-ict
69. MVC Workshop: Een model ontwerpen - http://plazilla.com/mvc-workshop-een-model-ontwerpen
70. MVC Workshop: Een controller ontwerpen - http://plazilla.com/mvc-workshop-een-controller-ontwerpen
©SamRain